אמנת שירות – פינק סוכנות לביטוח פנסיוני (2024) בע"מ

פינק – סוכנות לביטוח פנסיוני הוקמה מתוך חזון להוביל שינוי אמיתי בעולם הפנסיה: להפוך אותו לשקוף, הוגן ומותאם אישית. אנו משלבים בינה מלאכותית מתקדמת עם שירות אנושי קשוב, כדי להעניק לכל לקוח פתרונות פנסיוניים אובייקטיביים, יעילים ומבוססי נתונים – באמת לטובתו.

לצד הטכנולוגיה, אנחנו רואים בך קודם כל אדם – עם מטרות, צרכים ושאלות ייחודיים. לכן נעניק לך יחס אישי, כנה ומכבד, מתוך מחויבות לפעול בהגינות, באחריות ובשקיפות מלאה.

הגינות וכבוד

  • נקפיד על כבוד הדדי, הגינות, הוגנות, יושרה מקצועית והתחשבות בזמנו של כל לקוח.

מקצועיות

  • הביטוח הפנסיוני הוא נכס יקר ערך. לשם כך אנו מעמידים לרשות הלקוחות צוות מקצועי, מנוסה ומעודכן.
  • נציגינו מחויבים להכיר את הוראות הדין הרלוונטיות ואת המוצרים לגביהם ניתן השירות ומחויבים למצוינות בשירות.
  • נציגינו עוברים הכשרות שוטפות והשתלמויות רלוונטיות ומקפידים להיות בקיאים בשינויים ובעדכונים בתחום עיסוקם.
  • אנו שואפים להתאים את הפתרונות הביטוחיים לצרכיו והעדפותיו האישיות של כל לקוח.

פרטיות

  • אנו מכבדים את פרטיות הלקוח ופועלים בהתאם להוראות החוק בכל הנוגע לשמירה על סודיות.

זמינות ויעילות

בפינק אנו רואים בשירות ערך מרכזי ופועלים להעניק ללקוחותינו מענה אישי, זמין ויעיל. אנו מתחייבים:

  • להעמיד לרשות כל לקוח מגוון ערוצי תקשורת: דוא״ל, אתר האינטרנט של החברה, טלפון ו-ווטסאפ.
  • לתת מענה ברור, מקצועי ובזמן סביר, בהתאם לפרקי הזמן המוגדרים מטה, תוך הפגנת אחריות אישית ומחויבות אמיתית לפתרון צרכי הלקוח.

שקיפות ופשטות

אנו מחויבים לשקיפות מלאה בתהליכי השירות, מתוך רצון להקל על לקוחותינו:

  • נדבר בשפה פשוטה, נגישה ומובנת.
  • נפשט את שלבי הבקשות השונות ונלווה את הלקוח לאורך התהליך.
  • נעשה כל מאמץ להפוך כל פנייה לחוויה שירותית נעימה וברורה.

ליווי אישי לאורך הדרך

  • אנו מתחייבים למתן מענה ראשוני מהיר וליווי הלקוח לאורך כל שלבי הביצוע ועד לסגירת מעגל טיפול בפנייתו.
  • אנו נעדכן את הלקוח בנוגע להתקדמות טיפולו ונשתף אותו במידע הרלוונטי.

שמירה על קשר

  • אנו נדאג ליצור קשר עם הלקוח אחת לשנתיים לכל הפחות, או כאשר נודע לנו על שינוי רלוונטי במצבו הפנסיוני.

זמני טיפול בפניות לקוח

זמן מענה
תוך 2 ימי עסקים
תוך 7 ימי עסקים
תוך 7 ימי עסקים
תוך 3 ימי עסקים
סוג הבקשה
מענה ראשוני לפניית לקוח
לקוח המבקש לתאם פגישה או שיחה
העברת אישורים, מסמכים או בקשה לגוף מוסדי לביצוע פעולה הקשורה במוצר
מסירת מסמכים ללקוח (הקשורים ללקוח ונמצאים ברשותנו)

כל הדרכים ליצירת קשר

שירות הלקוחות פעיל בימים א׳-ה׳ בין השעות 09:00-17:00
פינק ניהול השקעות בע"מ הינה חברה פרטית בעלת רישיון לניהול תיקים, כהגדרת מונח בחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות, התשנ"ה 1995 (להלן: "החוק") ועוסקת בין היתר בניהול תיקי השקעות ובשיווק השקעות, המוגדר בחוק כמתן ייעוץ לאחרים בנוגע לכדאיות של השקעה, החזקה, קניה או מכירה של ניירות ערך או נכסים פיננסים, שלנותן הייעוץ יש זיקה לנכס פיננסי, וזאת מכוח זיקתה לקרנות נאמנות המנוהלות על ידי תמיר פישמן קרנות נאמנות בע"מ וכן כל קרן נאמנות אשר תתקשר עם החברה בהאתם למודל העסקי של החברה, לפרטים נוספים ראה מסמך "גילוי נאות" .השירות יינתן באמצעות פלטפורמה דיגיטלית להצטרפות לשירות ניהול תיקים. רמת, הסיכון, מדיניות ההשקעה ואפיון צרכי הלקוח ייקבעו באמצעים דיגטליים. אין באמור לעיל ייעוץ/שיווק השקעות ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור המתחשב בנתונים של כל אדם ו/או הצעה לרכישת ני"ע. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה כלשהי. אישור הבקשה ופתיחת החשבון כפופים לשיקול דעתה הבלעדי של פינק ובהתאם לתנאים הקבועים בהסכם. הצטרפות לקבלת שירות ניהול תיקי השקעות דיגיטלי הינה בהתאם להוראות הדין, ומטרתה, בין היתר, להקל על תהליך ההצטרפות, תוך הבטחת שמירה על טובת הלקוחות. ככלל, הפלטפורמה הדיגיטלית מחליפה את האינטראקציות הבין אישיות בין בעל רישיון לבין הלקוח ומשמשת כלי לקבלת החלטות השקעה. כמו כן, בעת הצורך עשויות להתקיים אינטראקציות בין גורם אנושי לבין הלקוח. השירות ניתן לבעלי חשבון בנק ישראלי פעיל ותושבי ישראל בלבד. המשיכה מתבצעת עד 7 ימי עסקים. סכום המשיכה יועבר לחשבון הבנק ממנו הופקדו הכספים. פתיחת החשבון אפשרית מגיל 18 ומעלה. החשבון יוגבל לסך נכסים של עד 1 מיליון ₪. בחשבון שסך הנכסים יעלה על הסכום הנ"ל, יידרש בעל החשבון בו לעבור זיהוי אישי ע"י נציגי פינק בהתאם להוראות הדין, ולחתום בין היתר על הצהרת נהנים בחתימת מקור.

פינק סוכנות לביטוח פנסיוני (2024) בע״מ, ח.פ. ומס' רישיון: 516321064 (״הסוכנות״), הינה בעלת רישיון סוכן תאגיד שניתן לה על ידי רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מכוח חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (ביטוח), תשמ״א-1981 הפועלת בענף הביטוח הפנסיוני. שירותי הסוכנות, לרבות השירותים המוענקים על ידי הסוכנים המועסקים על ידה, מהווים שיווק פנסיוני ואין לראות בהם ייעוץ פנסיוני. הגופים המוסדיים שהם בעלי זיקה למוצרים הפנסיוניים שלגביהם הסוכנות עוסקת בשיווק פנסיוני הם: הפניקס חברה לביטוח בע״מ, כלל חברה לביטוח בע״מ, הראל חברה לביטוח בע״מ, מנורה מבטחים ביטוח בע״מ, מגדל חברה לביטוח בע״מ, הכשרה חברה לביטוח בע״מ, איילון חברה לביטוח בע"מ, ילין לפידות ניהול קופות גמל בע״מ, מור גמל ופנסיה בע״מ, מיטב גמל ופנסיה בע״מ, אלטשולר שחם גמל ופנסיה בע״מ, אנליסט קופת גמל בע״מ ואינפינטי השתלמות, גמל ופנסיה בע״מ.
2025 - 2019 ©FINQ. All Rights Reserved