אמנת שירות – פינק סוכנות לביטוח פנסיוני (2024) בע"מ

זמינות ויעילות

בפינק אנו רואים בשירות ערך מרכזי ופועלים להעניק ללקוחותינו מענה אישי, זמין ויעיל. אנו מתחייבים:

  • להעמיד לרשות כל לקוח מגוון ערוצי תקשורת: דוא״ל, אתר האינטרנט, טלפון וWhatsApp.
  • לספק מידע עדכני אודות שעות פעילות ומועדי שירות באתר.
  • לתת מענה ברור, מקצועי ובזמן סביר, תוך הפגנת אחריות אישית ומחויבות אמיתית לפתרון צורכי הלקוח.

שקיפות ופשטות

אנו מחויבים לשקיפות מלאה בתהליכי השירות, מתוך רצון להקל על לקוחותינו:

  • נדבר בשפה פשוטה, נגישה ומובנת.
  • נפשט את שלבי הבקשות השונות ונלווה את הלקוח לאורך התהליך.
  • נעשה כל מאמץ להפוך כל פנייה לחוויה שירותית נעימה וברורה.

כבוד והגינות

  • אנו מכבדים את פרטיות הלקוח ופועלים בהתאם להוראות החוק בכל הנוגע לשמירה על סודיות.
  • נקפיד על כבוד הדדי, יושרה מקצועית והתחשבות בזמנו של כל לקוח.

מקצועיות

  • הביטוח הפנסיוני הוא נכס יקר ערך. לשם כך אנו מעמידים לרשות הלקוחות צוות מקצועי, מנוסה ומעודכן.
  • כל אחד מהנציגים עובר הכשרות שוטפות ומחויב למצוינות בשירות.
  • אנו שואפים להתאים את הפתרונות הביטוחיים לצרכיו והעדפותיו האישיות של כל לקוח.

ליווי אישי לאורך הדרך

  • אנו מתחייבים למתן מענה ראשוני מהיר ולליווי הלקוח לאורך כל שלבי הביצוע.
  • נעדכן את הלקוח בנוגע להתקדמות טיפולו ונשתף אותו במידע הרלוונטי.

שמירה על קשר

  • ניצור קשר עם הלקוח אחת לשנתיים לכל הפחות, או כאשר נודע לנו על שינוי רלוונטי במצבו הפנסיוני.
  • פנייה מצדנו תתבצע תוך שבעה ימי עסקים ממועד קבלת המידע.

זמני טיפול בפניות לקוח

זמן מענה
עד 7 ימי עסקים
עד 2 ימי עסקים
עד 2 ימי עסקים
עד 3 ימי עסקים
עד 7 ימי עסקים
סוג הבקשה
תיאום פגישה
מענה ראשוני לפנייה
מידע בנוגע לתביעה
בקשה לקבלת מסמכים
העברת מסמכים לצורך ביצוע פעולה

פרטי יצירת קשר

מרכז שירות הלקוחות זמין בערוצים הבאים:

פינק ניהול השקעות בע"מ הינה חברה פרטית בעלת רישיון לניהול תיקים, כהגדרת מונח בחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות, התשנ"ה 1995 (להלן: "החוק") ועוסקת בין היתר בניהול תיקי השקעות ובשיווק השקעות, המוגדר בחוק כמתן ייעוץ לאחרים בנוגע לכדאיות של השקעה, החזקה, קניה או מכירה של ניירות ערך או נכסים פיננסים, שלנותן הייעוץ יש זיקה לנכס פיננסי, וזאת מכוח זיקתה לקרנות נאמנות המנוהלות על ידי תמיר פישמן קרנות נאמנות בע"מ וכן כל קרן נאמנות אשר תתקשר עם החברה בהאתם למודל העסקי של החברה, לפרטים נוספים ראה מסמך "גילוי נאות" .השירות יינתן באמצעות פלטפורמה דיגיטלית להצטרפות לשירות ניהול תיקים. רמת, הסיכון, מדיניות ההשקעה ואפיון צרכי הלקוח ייקבעו באמצעים דיגטליים. אין באמור לעיל ייעוץ/שיווק השקעות ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור המתחשב בנתונים של כל אדם ו/או הצעה לרכישת ני"ע. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה כלשהי. אישור הבקשה ופתיחת החשבון כפופים לשיקול דעתה הבלעדי של פינק ובהתאם לתנאים הקבועים בהסכם. הצטרפות לקבלת שירות ניהול תיקי השקעות דיגיטלי הינה בהתאם להוראות הדין, ומטרתה, בין היתר, להקל על תהליך ההצטרפות, תוך הבטחת שמירה על טובת הלקוחות. ככלל, הפלטפורמה הדיגיטלית מחליפה את האינטראקציות הבין אישיות בין בעל רישיון לבין הלקוח ומשמשת כלי לקבלת החלטות השקעה. כמו כן, בעת הצורך עשויות להתקיים אינטראקציות בין גורם אנושי לבין הלקוח. השירות ניתן לבעלי חשבון בנק ישראלי פעיל ותושבי ישראל בלבד. המשיכה מתבצעת עד 7 ימי עסקים. סכום המשיכה יועבר לחשבון הבנק ממנו הופקדו הכספים. פתיחת החשבון אפשרית מגיל 18 ומעלה. החשבון יוגבל לסך נכסים של עד 1 מיליון ₪. בחשבון שסך הנכסים יעלה על הסכום הנ"ל, יידרש בעל החשבון בו לעבור זיהוי אישי ע"י נציגי פינק בהתאם להוראות הדין, ולחתום בין היתר על הצהרת נהנים בחתימת מקור.
2025 - 2019 ©FINQ. All Rights Reserved