אמנת שירות – פינק סוכנות
לביטוח פנסיוני (2024) בע"מ
פינק – סוכנות לביטוח פנסיוני הוקמה מתוך חזון להוביל שינוי אמיתי בעולם הפנסיה: להפוך אותו לשקוף, הוגן ומותאם אישית. אנו משלבים בינה מלאכותית מתקדמת עם שירות אנושי קשוב, כדי להעניק לכל לקוח פתרונות פנסיוניים אובייקטיביים, יעילים ומבוססי נתונים – באמת לטובתו.
לצד הטכנולוגיה, אנחנו רואים בך קודם כל אדם – עם מטרות, צרכים ושאלות ייחודיים. לכן נעניק לך יחס אישי, כנה ומכבד, מתוך מחויבות לפעול בהגינות, באחריות ובשקיפות מלאה.
הגינות וכבוד
- נקפיד על כבוד הדדי, הגינות, הוגנות, יושרה מקצועית והתחשבות בזמנו של כל לקוח.
מקצועיות
- הביטוח הפנסיוני הוא נכס יקר ערך. לשם כך אנו מעמידים
לרשות הלקוחות צוות מקצועי, מנוסה ומעודכן. - נציגינו מחויבים להכיר את הוראות הדין הרלוונטיות ואת המוצרים לגביהם ניתן
השירות ומחויבים למצוינות בשירות. - נציגינו עוברים הכשרות שוטפות והשתלמויות רלוונטיות ומקפידים להיות
בקיאים בשינויים ובעדכונים בתחום עיסוקם. - אנו שואפים להתאים את הפתרונות הביטוחיים לצרכיו
והעדפותיו האישיות של כל לקוח.
פרטיות
- אנו מכבדים את פרטיות הלקוח ופועלים בהתאם להוראות החוק בכל הנוגע
לשמירה על סודיות.
זמינות ויעילות
בפינק אנו רואים בשירות ערך מרכזי ופועלים להעניק ללקוחותינו
מענה אישי, זמין ויעיל. אנו
מתחייבים:
- להעמיד לרשות כל לקוח מגוון ערוצי תקשורת: דוא״ל, אתר האינטרנט של החברה, טלפון ו-ווטסאפ.
- לתת מענה ברור, מקצועי ובזמן סביר, בהתאם לפרקי הזמן המוגדרים מטה, תוך
הפגנת אחריות אישית ומחויבות אמיתית לפתרון צרכי הלקוח.
שקיפות ופשטות
אנו מחויבים לשקיפות מלאה בתהליכי השירות, מתוך רצון להקל
על לקוחותינו:
- נדבר בשפה פשוטה, נגישה ומובנת.
- נפשט את שלבי הבקשות השונות ונלווה את הלקוח לאורך
התהליך. - נעשה כל מאמץ להפוך כל פנייה לחוויה שירותית נעימה
וברורה.
ליווי אישי לאורך הדרך
- אנו מתחייבים למתן מענה ראשוני מהיר וליווי הלקוח לאורך כל שלבי הביצוע
ועד לסגירת מעגל טיפול בפנייתו. - אנו נעדכן את הלקוח בנוגע להתקדמות טיפולו ונשתף אותו
במידע הרלוונטי.
שמירה על קשר
- אנו נדאג ליצור קשר עם הלקוח אחת לשנתיים לכל הפחות, או כאשר
נודע לנו על שינוי רלוונטי במצבו הפנסיוני.
זמני טיפול בפניות לקוח
זמן מענה
תוך 2 ימי עסקים
תוך 7 ימי עסקים
תוך 7 ימי עסקים
תוך 3 ימי עסקים
סוג הבקשה
מענה ראשוני לפניית לקוח
לקוח המבקש לתאם פגישה או שיחה
העברת אישורים, מסמכים או בקשה לגוף מוסדי לביצוע פעולה הקשורה במוצר
מסירת מסמכים ללקוח (הקשורים ללקוח ונמצאים ברשותנו)
כל הדרכים ליצירת קשר
שירות הלקוחות פעיל בימים א׳-ה׳ בין השעות 09:00-17:00- ווטסאפ: 053-5965866
- טלפון: 053-5965866
- צ׳אט באתר החברה: https://finqai.co.il
- דוא״ל: hello@finqai.co.il
- פניה באמצעות הדואר: אחד העם 9 תל אביב , מיקוד: 6520115 לידי: פינק דיגיטל